Skocz do zawartości

Ogłoszenie MicroSMS


Polecane posty

  • Właściciel

Witam,

 

Otrzymałem ogłoszenie, że microsms zmienia dostawce SMS PREMIUM, więc przez jakiś czas może być problem z naszym sklepikiem, a dokładniej z weryfikacją kodów. Rzadko się to zdarza, ale jednak muszą taką zmianę przeprowadzić.

Czas na ponowne działanie sklepiku to max.24h. 

Przepraszamy za problemy. Wszelkie reklamację proszę zgłaszać pod tym adresem:  https://microsms.pl/customer/complaint/

Sklepik działa można korzystać już z usług.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Regulamin