Skocz do zawartości
Witaj graczu na forum ForceGame.pl

Polub nasz fanpage

Bądź na bieżąco!

fer_

Użytkownik
  • Zawartość

    24
  • Post ratio

    0.06
  • Wpisy

    5
  • Dotacje

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Steam

    Windows
  • Czas online

    20g 21m 10s

1 obserwujący

O fer_

  • Ranga
    ForceGamer
  • Urodziny 08.03.2001

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Gdansk

Kontakt

  • Steam
    STEAM_1:0:420410307

Ostatnio na profilu byli

1171 wyświetleń profilu
  1. Noo cóż przyszedl czas i na mnie czas aby wydoroslec juz i zajac sie praca po Zdanej szkole, konczy sie ta przygoda ze Wspaniała wspolpraca z serwerami oraz organizacja FORCEGAME @ Grandii Dzieki na wspolprace oraz zartow na ts, serwerze @ GreenUpTobie rowniez @ T0PuI tobie ze popedzales mnie do tego abym placil skladke ps: Wrocie jeszcze na Admina ale teraz Wyjezdzam do pracy do Niemiec wiec nie mialbym czasu a nie chce zabierac komus miejsca LOVKI KISKI BAY BAY
  2. Nick:fer_ Od kiedy do kiedy (Pełną datą):08.05.2020- 20.05.2020 Jaki jest tego powód:Przeprowadzam się na inna chatę, oraz trochę odpocząć od kompa
  3. Nick :fer_ Imię :Łukasz Wiek :19 Czy byłeś/aś adminem? :Byłem Mutacja (Tak/Nie) :Tak Dlaczego chcesz admina? : Ponieważ spędzam dużo czasu na TeamSpeak i lubię się zajmować takim czymś, jestem uczynny pomocny i zawsze do Pomocy.
  4. Nick: fer_ Serwer(MIRAGE,AWP,MM1,MMESL,MMFPS): mmfps Steam_ID: "fer_" STEAM_1:1:42519004 Odbieram <3
  5. Jestem za. @ GrandiiPrzyjade do Zachodniopomorskiego to zabiorę się z tb bo ja z Pomorskiego wiec git
×
×
  • Utwórz nowe...