Skocz do zawartości
Witaj graczu na forum ForceGame.pl

Polub nasz fanpage

Bądź na bieżąco!

✪ⓂⓄⓃⓉⒺⓀ✪

Zbanowany
  • Zawartość

    114
  • Post ratio

    0.30
  • Wpisy

    729
  • Dotacje

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6
  • Steam

    Android
  • Czas online

    6d 6g 34m 27s

Wszystko napisane przez ✪ⓂⓄⓃⓉⒺⓀ✪

  1. Witam chlopaki i panie pewnie kazdy wie po tytule o kogo chodzi tak to ten menel i knut wacki niestety dal mi nieslusznego muta jest mi z tego powodu przykro niestety nie mam dowodow bo zastraszyl mnie ze jak podam dowody to mnie dojedzie swoja bmw ktora i tak jest rozjebana dziekuje pozdrawiam licze na rozpatrzenie skargi
  2. Ojjjj Siostra <3 Będę na was czekać haha ^^ Mam nadzieję że nigdy się nie zmienisz że będziesz tą samą osobą która może czasami jest wredna i niemiła XD Ale jak trzeba potrafi pogadać pomóc i być Przyjaciółką chociaż zawsze nią byłaś jakby nie patrzeć Dziękuje też za wszystkie rozmowy z tobą i Kubusiem Czekam na kolejną w tym gronie No i co teraz można powiedzieć na "forum" Szczęścia Siostrzyczko I braciszku haha Trzymam kciuki Za waszą miłość i żebyście się już nie kłócili dzbany małe A ty Kubuś Dbaj o moją siostrę bo jest o co ! <3 Powodzenia
  3. Ale ladne profilowe siostra 10/10 Dzika kuna polecam uzytkowniczke i pozdrawiam 

    1. Kinie

      Kinie

      Braciszeeek, hahaha <3

    2. ✪ⓂⓄⓃⓉⒺⓀ✪
  4. Na moje to gracz jest czysty + za mało czasówek żeby dać jakiegokolwiek bana nie wiem co jest podejrzanego w tych czasówkach xd
  5. Przestrzeganie regulaminu gdzie sam go nie przestrzega ? Po za tym nie wiem pytasz osob gdzie na ts sa 2 razy w tygodniu ile razy word dawal info troche bez sensu bo tez moge zebrac "kolegow" i powiedziec ze wiecej razy to sie powtórzyło na moje info sa tylko "swiadkowie" tez moge powiedziec ze robilem to 3 razy a na pewno nie od miesiaca a nie odbijam od tego ze nie dawalem bo dawalem ale na pewno nie tyle razy ze od miesiaca w dzien w dzien a mutowanie juz chyba ci wytlumaczylem jedynie ten "slot" jest tutaj chyba jedynym dowodem a co do kickowania afk jak ktos mi pisal ze idzie na chwile z/w nie kickowalem nie tyczylo to sie tylko jego zreszta teraz jest afk kick i nie wiem polowe tego co napisales to nawet tak nie mowilem nie pamietam sytuacji zebym powiedzial "wyjebane w tego admina" i zebym podpierdolil "adminow" i masz racje nie mamy juz o czym pisac
  6. Nie przyszedłem pierwszy bo nie jestem taki zeby kolegow na tym samym stanowisku kablowac ;d i gdzie ci "podpierdolilem" innych adminow skoro juz tak piszesz ? napisalem tylko ze kazdy admin tak robil (info ts) a wczesniej kazdy admin sie przyznal wiec? xd a o wordzie tylko napisalem ze przenosi itd nic na innych adminow nie pisalem Jak juz piszesz ze podjebalem innych adminow to wyltumacz niby jak skoro wczesniej sie sami przyznali do podpowiadania a tlumaczenie ze word powiedzial tylko raz info to bezsensu i nie napisalem "wyjebane w admina" powiedzialem ze nie chce mi sie juz o tym gadac wszystko masz na steam.
  7. @KamilBlnkazdy z adminow jak siedzielismy razem dawał info jak zostawał ostatni przeciwnik a co do tego mutowania mówiłem nikt z adminow go nie mutowal może ktoś raz - dwa ale nie każdy co do mnie nie mutowalem tylko jego bo innych tez nie bo dla mnie kto nie przeszkadzał / nie darl ryja to bez sensu żeby dawać muta kilka razy dawalem ostrzezenie na mikro itd i nie podpierdalalem tylko dla mnie bez sensu ukarales mnie okey pow ze mi nie zależy i nie chce ciągnąć tematu to pow co myślę a na pw ci napisałem ze jak ukarales mnie i miaka to ukaraj tez Worda napisałem ci ze przenosi bez potrzeby swoich kolegów i się respi wiec praktycznie robił to samo co ja podpierdalanie a "sprawiedliwosc" to dwie różne rzeczy ale jak wolisz
  8. Siemka jak już wiece dostałem degrada ze stanowiska Admina Esl każdy powód zna chyba Ale wyjaśniając "pożegnanie" Kończę grę na Eslu możecie mnie zobaczyć najcześćiej na ts/forum i rzadko ale na serwerze only mirage Dla mnie serwer na którym admin podpierdala admina jest chuja warty a po tekście admina który mi napisał "i tak nic z tego nie będę mieć ze dostałeś degrada" najbardziej to potwierdza nie wiem mogę dostać ostrzeżenie na forum ale chce Przedstawić cała prawdę tym co nie wiedzą co i jak I nie dziw się mordo że ludzie niektórzy nie chcą z tobą rozmawiać bo jesteś zwyczajnym konfidentem ;d i nie jesteś jakimś najlepszym "adminem" bo tez masz dużo za plecami. W ciągu 2 tyg chyba za mocno "się poczułeś" jak ktoś już powiedział Straty Admina nie żałuję Żałuję tylko tego że tyle siedziałem na tym serwerze pomagałem graczom i nowym adminom a w podziękowaniu dostałem coś takiego . Jak nie miałeś admina na ts było tylko "dajcie mi tak w podaniu" Dla mnie jesteś nikim jedynie jesteś fałszywy.Może wyprzesz się tego co napisałem ale kto zna sytuacje wie jak było Więcej pisać nie będę bo jeszcze bana dostane Dziękuje wszystkim za wsparcie @ Wącki @ MiaK @FakeTooMuch @ Kinie @❤ⓈⒾⓌⓎ❤ @ MeJson I jak cos nie mam nic do kamila zrobił to co trzeba Dziękuje 3majcie się Widzimy się na ts
  9. @GreenUpwprowadz Kamila on ogarnia dosyć
  10. Siemka kolejny który wybrał najlepszy serwer haha
  11. Rodzaj grafiki(wymagane): Avatar steam Napis(niewymagane):Montek Rozmiar(wymagane): 184x184 Tło(niewymagane):- Kolorystyka(wymagane): czerwony pomarańcz czarny + według uznania Styl(niewymagane):- Tematyka(wymagane) : Deadpool
  12. "Jeżeli gracz w historii banów posiada 5 banów dostaje on bana na tydzień jako ostrzeżenie, po 10 banach zostaje permanentnie zbanowany." I tak poza tym zastsouj się pierw do wzoru @ oh plombA
  13. Nick: ✪ⓂⓄⓃⓉⒺⓀ✪ Od kiedy do kiedy (Pełną datą): od dziś do poniedziałku Jaki jest tego powód: chory nie mam zbytnio chęci do gry aktualnie jest trochę lepiej myślę ze za 2-3 dni juz będzie git
  14. https://bany.forcegame.pl/sb/index.php?p=banlist&advSearch=STEAM_1:0:429830497&advType=steamid 7 banow masz łącznie +/- nie wiem czemu dostales bana za afk na spekt xd tak czy inaczej od 5 banow dostaje sie bana na tydzien jako ostrzezenie po 10 masz perma "Jeżeli gracz w historii banów posiada 5 banów dostaje on bana na tydzień jako ostrzeżenie, po 10 banach zostaje permanentnie zbanowany."
  15. Tak jak w temacie z dniem dzisiejszym żegnam się z gra na sieci forcegame myślałem ze skończy się na urlopie ale niestety. Muszę przemyśleć pewną ważną rzecz i chce to zrobić na spokojnie. Każdy chyba wie jak jest w życiu czasami trzeba cos odpuścić aby podjąć decyzje na której ci zależy ja stwierdzilem ze na jakiś czas opuszcze stanowisko admina csgo jak i ub team. Pewnie wrócę bo jest do czego kiedy ? Tego nie wiem ale będę zagladac na forum wiec można zawsze pogadac na pewno przez ten czas nieobecnosci będę tęsknić za ludźmi i gra na sieci i Milo wspominać Mam nadzieje ze byłem dobrym adminem jak nie no to staralem się jak tylko mogłem szczegolnie chciałbym podziękować @KamilBlnosobie której zależy na adminach jak na własnych dzieciach xD zawsze znajdzie czas na pomoc zawsze odpisze zawsze pogada i opierdoli jak będzie trzeba po prostu wlasciwa osoba na swoim stanowisku wykonuje obowiązki idealnie jak nikt inny @GreenUpza tworzenie serwerów za rozmowy na ts po prostu za wszystko co starasz się robić @ Wąckialkoholiku <3 dzięki za rozmowy na ts wspólne gry 5na5 mm i na serwerkach było naprawdę super i fajnie było cie poznać jako Marcina / Macieja zawsze mi się pierdoli XD a nie jako Armina wackiego na Mirage który niby jest kulturalny miły i noł toxic a na TS się odpala XD @ MiaK @ HigncuntHign dzięki za rozmowy na ts mam nadzieje ze będziecie pełnić prace admina na eslu jak najlepiej umiecie @FakeTooMuchdzieki za wszystkie gierki chociaz było ich trochę malo ! Musimy kiedyś to poprawić i więcej pogadac @ Kinia;d tobie nie dziękuje bo nie było cie długo i zostawilas nas ! A tak serio musimy kiedyś zagrać ta obiecana gierke no i więcej rozmów na ts żebyś była dla mnie milsza chamie ogólnie żebyś się nie denerwowala i nie bila nikogo ! Pamiętam do dziś jak się odpalilas na ts wszyscy się bali haha @ bronek Toksyczny kolego dzięki za rozmowy na ts za te śmieszne i te bardziej poważne @ HOL!DAYS-MAKER Mam nadzieje ze jak wrócę bedziesz czesciej na ts z nami gadal i grał 3maj się Mordo @ sad7dzięki na poczatku za rozmowy na ts wspólne gierki na serwerze i za mila atmosferę @T0Pumam nadzieje ze cie bardziej poznam kiedyś bo wydajesz się spoko Mordo @Dymnypowodzenia w dalszej pracy moderatora jak i w życiu Jeśli o kimś zapomnialem to przepraszam wszyscy jesteście dla mnie bliscy jednych poznałem bardziej drugich mniej ale każda osobę polubilem. Dziękuje za wspólne chwile do zobaczenie na forum i do kiedyś na serwerach !
  16. @ Higncuntwzor musi byc ;d Edytuj post https://www90.zippyshare.com/v/g0oZkUo8/file.html nie bede rozpisywac demka bo nie ma co moim zdaniem skoro jest ban za autobh prosilbym o sprawdzenie demka przez inna osobe jeszcze @GreenUp
×
×
  • Utwórz nowe...