DARMOWA REPUTACJA! Ktoś rozdaje reputacje! Czytaj dalej...
Skocz do zawartości
Witaj przyjacielu na ForceGame!

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje najbardziej lubianą zawartość od 13.09.2019 we wszystkich miejscach

  1. 2 punkty
    jawo

    Pytanie Tygodnia #17

    Skoro mam jedzenie i wodę na najbliższe 3 lata, to prosiłbym o łódź bądź tratwę (na pewno coś się znajdzie z XV wieku) i zapytałbym w którym kierunku mam płynąć.
  2. 2 punkty
    T0Pu

    Awanse/Degradacje

    DegradacjaNick admina: @ skawaSerwer: 5vs5 ESLPowód: Kilkukrotne skargi.
  3. 1 punkt
    T0Pu

    Jaka to melodia?

    Krzysztof Krawczyk - Chciałem być 1. Jedna z gwiazd Męskiego grania, wykonywał singiel "Sobie i Wam". 2. Piosenka jest o tym jak ludzie mówią nam jak mamy żyć. 3. Autorowi zdarzało się grać w duecie z "Bass Astralem".
  4. 1 punkt
    jawo

    Głosowanie Wrzesień

    Oddane!
  5. 1 punkt
    Thief

    Głosowanie Wrzesień

    I ponownie oddane!
  6. 1 punkt
    Lesbian

    Głosowanie Wrzesień

    Oddane
  7. 1 punkt
    wilk9766

    Pytanie Tygodnia #17

    Pytanie Tygodnia KTO JEST WASZYM AUTORYTETEM I DLACZEGO JEST TO NADZORCA ? #pdk Pytanie dla tych którzy nie łapią żartu : Trafiacie na bezludną wyspę, macie że sobą 3kg liny, zapas wody i jedzenia na najbliższe 3 lata, Ale tak się akurat złożyło że znaleźliście magiczną lampę z dobrym ziomkiem dżinem który może odpowiedzieć wam na 1 pytanie i podarować wam 1 przedmiot. Niestety był to dżin hipis i uznał że przedmiot może być jedynie z XV wieku. O co go pytacie i co bierzecie?
  8. 1 punkt
    Thief

    Głosowanie Wrzesień

    Oddane
  9. 1 punkt
    jawo

    Głosowanie Wrzesień

    Oddane!
  10. 1 punkt
    MatkaOjca

    [BRAK UB]Proszę o UB

    Aż nie chce mi sie wierzyć że ty sie naprawdę od tego odwołujesz... Ale tutaj masz ode mnie + na demku słychać nawet jak sam sie przyznajesz do tego że grasz od 5 dni na "cheatach" , nawet przeciwko Adminowi który nic nie widzi. Notoryczne obrazy z twojej strony każdego użytkownika serwera Co tu dużo mówić Jagu... W każdej dosłownie każdej rundzie widać twojego Aim'a , Trigger'a , Wh Nie ma sensu nawet tego tutaj rozpisywać , bo bym musiał dosłownie przepisywać każdą sekunde twojej gry na serwerze. Ban jak najbardziej słuszny. Gratuluje świetnej zabawy na serwerze Lecz już nie u nas.
  11. 1 punkt
    Thief

    Głosowanie Wrzesień

    Oddane
  12. 1 punkt
    jawo

    Głosowanie Wrzesień

    Oddane!
  13. 1 punkt
    GreenUp

    Głosowanie Wrzesień

    Poszło!
  14. 1 punkt
    jawo

    Głosowanie Wrzesień

    Oddane!
  15. 1 punkt
    MatkaOjca

    [BRAK UB]ban

    Więc tak Za każdym razem wcelowywałeś się przez ściany na przeciwnika. Demko obejrzałem dosłownie 4 razy by być na 100% pewnym , i prawie że każda runda wyglądała tak samo. Oczywiście zdarzały się wyjątki w twoim wykonaniu typu : prefire , celowanie przez smoke , wychylanie dopiero jak przeciwnik się odwrocił itd itd 1. Runda 13:10 , 1:35 , Stałeś na respie około 10/15s , po czym poszedłeś na B , i wchodząc do pałaców odrazu wcelowałeś się w przeciwnika skampionego po prawej stronie , wychylając na niego z prefire Oczywiscie nie miałeś prawa go słyszeć skoro był o wiele wiele szybciej od ciebie i stał bez ruchu 2. Kolejny mecz , Runda 2:0 , 1:25 Wyszedłeś B wraz z 3 innymi graczami , przeciwnik stał na said na skrzynce przez busta , którego zakrywał wasz smoke , nikt o nim nie wiedział prócz ciebie , postałeś w miejsciu po czym przeskanowałeś perfidnie na przeciwnika 3. Runda 6:3 , 1:25 Wracając z A , z zamiarem pójścia w stronę B spodziewałeś się przeciwnika na schodach w smoke jak i jego drugiego kolegi na dole , takze w smoke , oczywiscie zabijasz dwóch i idziesz dalej. Ale nagle jakimś cudem zauważasz przeciwnika skampionego za schodami i wychylasz z prefire wprost na niego. Myślę ze to tyle z mojej strony Następnym razem może trzeba sie bardziej kryć ?
  16. 1 punkt
    Lesbian

    Głosowanie Wrzesień

    Oddane
  17. 1 punkt
    Thief

    Głosowanie Wrzesień

    Done
  18. 1 punkt
    DiabeUUUUUUUUU

    Głosowanie Wrzesień

    Oddane
  19. 1 punkt
    Lesbian

    Głosowanie Wrzesień

    Oddane
  20. 1 punkt
    jawo

    Głosowanie Wrzesień

    Oddane!
  21. 1 punkt
    Thief

    Głosowanie Wrzesień

    Zrobione
  22. 1 punkt
    T0Pu

    Awanse/Degradacje

    AwansNick admina: @ [UP]LesbianSerwer: 5v5+FPSNowa posada: Opiekun Serwera
  23. 1 punkt
    Lesbian

    Głosowanie Wrzesień

    Oddane
  24. 1 punkt
    wilk9766

    Gazetka 13.08

    FORCEGAME-GAZETKA NOWI ADMINISTRATORZY OnlyMirage @ Adi123 5v5 MM FPS+ @ TheKamilox INFORMACJE Z ŚWIATA "Rosja oficjalnie poinformowała, że w zeszłym tygodniu podczas testów broni w obwodzie archangielskim doszło do eksplozji "małego reaktora jądrowego". Rosatom potwierdził wcześniej, że na miejscu doszło do "krótkotrwałego wzrostu promieniowania" i śmierci 5 osób." ~KiKŚ To oznacza że 2 sezon Czarnobylu potwierdzony? WYWIAD TYGODNIA 1. Jak trafiłeś na MTG, kiedy doszedłeś do wniosku że to chcesz robić w życiu? Cześć! Samo trafienie na MTG było dość przypadkowe. Znajomy w gimnazjum (pozdrawiam Krzyśka!) przyniósł karty, złożył talie i zachęcił do grania. Nie znaliśmy wtedy nawet podstawowych zasad, dużo swoich dokładaliśmy wg uznania, tak żeby grało się przyjemniej. Gra wkręciła nas na tyle, że niedługo potem zaczęliśmy szukać małych, lokalnych turniejów, żeby sprawdzić się z lepszymi no i w końcu nauczyć gry wg prawdziwych zasad. Jednego kluczowego momentu, kiedy stwierdziłem 'od dziś będę pro w magica' nie było. Wszystko rozwijało się kroczek po kroczku, aż w końcu nie wiadomo kiedy doprowadziło mnie do momentu w którym jestem dzisiaj. Na pewno kluczową chwilą, która w tym pomogła był Pro Tour Nagoya 2011. Mój pierwszy turniej najwyższej rangi na jaki udało mi się zakwalifikować. W ramach nagrody za wygraniu kwalifikacji był przelot do Japonii, więc jedyne koszta jakie na tym wyjeździe poniosłem to nocleg, oraz życie na miejscu. Jako, że nigdy wcześnie nie byłem poza Europą i tylko kilka razy za granicą Polski, taki wyjazd to była dla mnie kosmiczna przygoda. Zupełnie inna kultura, sposób życia i patrzenia na świat. Cały wyjazd tak mnie zainspirował, że po powrocie stwierdziłem, że zrobię co tylko będę w stanie, żeby zakwalifikować się ponownie. Po prostu było warto. No i niecałe dwa lata później się udało, a dalej poszło już z górki. 2. Jaka była reakcja rodziny na wieść że ich syn rzuca studia i postanawia grać w karty? Tu akurat nie było problemów. Zawsze miałem pełne wsparcie od rodziców, niezależnie od tego co aktualnie w swoim życiu robiłem. Jak za dzieciaka trenowałem piłkę nożną, to zawsze znalazła się kasa na sprzęt, czy czas na wspólne treningi z ojcem. Przy kartach oczywiście nie byli w stanie mi pomóc, ale jestem bardzo wdzięczny, że również nie próbowali przeszkadzać. Każda moja decyzja, jakkolwiek 'anty-systemowa' by nie była (no bo przecież jak to RZUCIĆ STUDIA, ŻEBY GRAĆ W JAKIEŚ GŁUPIE GRY!?!?!?) zawsze spotykała się ze zrozumieniem. Studia przerwałem dopiero po wbiciu złotego statusu w tzw 'Pro Club'. Po prostu wytłumaczyłem rodzicom co już osiągnąłem, co mi to daje (a dawało zaproszenie na każdy turniej najwyższej rangi przez cały rok, więc względną stabilność) i jakie są perspektywy w przyszłości, jeśli mi się uda. Wtedy jeszcze nie było 'Magic Pro League', ale bycie w światowej czołówce (platinum level w Pro Clubie) i tak pozwalało się utrzymać na sensownym poziomie, gwarantując pensję w wysokości około 15-18k$ rocznie + nagrody z turniejów, więc stwierdziłem, że warto spróbować. Utrzymywanie się z własnego hobby i granie w grę, którą się kocha to piękna perspektywa. Gdyby plan się nie udał, po roku mógłbym spokojnie wrócić na studia, podczas gdy kolejna szansa na bycie pro w magica mogłaby się nie zdarzyć i rodzice dobrze to rozumieli. Plan się udał, a potem już było tylko lepiej, więc myślę, że wszyscy są zadowoleni. 3. Największe osiągnięcie przez całą swoją karierę? Zdecydowanie finał mistrzostw świata 2018. Ostatni finałowy mecz best of 5 przegrałem 3-2. Brakło milimetrów. Wtedy dość mocno to przeżyłem, teraz patrząc długodystansowo może to i dobrze. Dzięki porażce w finale dalej mam przed sobą konkretny cel. Gdybym wtedy wygrał, różnie mogłoby się to potoczyć. Staram się twardo stąpać po ziemi i sądzę, że jakikolwiek rodzaj wody sodowej mi raczej nie grozi, ale wydaje mi się że będąc mistrzem świata dużo ciężej jest dalej znajdować w sobie motywację do ciężkiej pracy. Ja dalej mam przed sobą jasny cel i wiem, że wrócę silniejszy. Dla zainteresowanych MTG (bez znajomości kart raczej ciężko będzie zrozumieć, co dzieje się na stole), finałowy mecz feralnego turnieju można obejrzeć tutaj: Drugim największym osiągnięciem na pewno był finał pucharu świata jako reprezentacja Polski. Była to spora niespodzianka, raczej mało kto na nas wtedy stawiał, a w finale przegraliśmy 2-1 z niekwestionowanym faworytem Japonią. Pamiętam jak cały kraj nam wtedy kibicował, ilość otrzymanych po turnieju wiadomości ani trochę nie mogła się równać z tym, co zazwyczaj dzieje się po turniejach indywidualnych. Super uczucie. Dla chętnych link do finału: 4. Masz kontrakt z MPL z dość dużą stawką ~75000$ na rok, darmowe wyjazdy za sprawą zaproszeń oraz względnie prostą prace "bo tylko grasz w karty". Jak tak naprawdę wymagające jest bycie zawodowym graczem i jaka jest "ciemna strona" takiej pracy? Z zewnątrz pewnie tak to wygląda. W praktyce jest to jednak spory pracy. Utrzymanie się na topie wymaga regularnych treningów, aby być na bieżąco ze wszystkim co się dzieje w grze. W mtg gram średnio po 6-8h dziennie, natomiast przed większymi turniejami organizujemy ze znajomymi tygodniowe bootcampy, aby lepiej zrozumieć format danego turnieju, przewidzieć jak będzie wyglądał metagame i przygotować swoją talię najlepiej jak to możliwe, oraz pokonać jet lag, jeśli event odbywa się na innym kontynencie. Oczywiście ani trochę nie narzekam, żeby ktoś przez przypadek tego źle nie zrozumiał. To wszystko sprawia mi wielką frajdę i jestem wdzięczny, że w takim sposób mogę zarabiać na życie. Po prostu warto zaznaczyć, że wymaga to pewnych poświęceń i nie przychodzi za darmo. Najciemnieszą stroną jest na pewno ilość godzin spędzanych przed komputerem. Nie licząc wspomnianych wcześniej bootcampów, praktycznie cały testing i trening odbywa się online. Czasem to męczy. Trzeba też dodać dużo dni w podróży. W 2018 roku zagrałem ponad 25 premier eventów, a co za tym idzie ponad 25 weekendów spędziłem poza domem. Do tego jak wcześniej wspomniałem, niektóre z nich wymagały bycia na miejscu już tydzień wcześniej. Jak by to zsumować, to prawie pół roku nie było mnie w domu. Ja lubię podróżować, ale nie każdy musi lubić taki styl życia. 5. Czy każdy może zostać "Pro Playerem" MTG? Jakie są wymogi? Technicznie tak, w praktyce wymaga to sporo samozaparcia. Tak jak w counter-strike'u, czy LoLu próbować wolno każdemu, ale na koniec na topie i tak będą Ci najbardziej ambitni, którzy zdecydują się poświęcić najwięcej, aby zdobyć swój cel. Plus MTG jest taki, że tutaj szeroko pojęty refleks nie odgrywa żadnej roli, więc możesz grać profesjonalnie w Magica niezależnie od tego czy masz 15 lat, czy 45. W takim LoLu to zdecydowanie nie przejdzie. 6. Co robisz w wolnych chwilach Staram się dużo podróżować. Często po jakimś ważniejszym turnieju, kiedy mamy tydzień czy dwa przerwy do następnego, lubię polecieć w jakieś ciekawe miejsce i się wyluzować. Czasem zdarza się, że sam turniej jest rozgrywany w dobrej miejscówce, wtedy staram się po prostu zostać tydzień dłużej na miejscu i jak skończy się rywalizacja i stres z nią związany, trochę pozwiedzać, czy poleniuchować się na plaży w zależności od tego gdzie jestem. To mi zdecydowanie pomaga i pozwala się zresetować. W ten sposób w ciągu ostatnich dwóch lat udało mi się odwiedzić np. Hawaje, Singapur, Dominikanę, czy Chile. Każde z tych miejsc ma bardzo dużo do zaoferowania, a dzięki graniu w magica mam do nich dużo łatwiejszy dostęp, niż gdybym cały czas siedział w Polsce, więc kiedy jak nie teraz? Jeśli mamy na myśli krótsze chwile, to praktycznie cokolwiek, co nie wymaga siedzenia przy kompie. Tyle czasu spędzam na grindzie mtg, że jak tylko mogę to staram się żeby moje inny aktywności odbywały się z dala od monitora. Najczęściej jest to po prostu jakiś basen, albo wyjście do pubu z przyjaciółmi. 7. Osoby z Magic Pro League mają jakikolwiek większy wpływ na dalszy rozwój gry? Czysto teoretycznie mamy kanał na discordzie, oraz drogę mailową do ludzi odpowiedzialnych za rozwój gry, aby zgłaszać swój feedback bezpośrednio. Do tego czasem sami pytają nas o zdanie na jakiś temat. Ile z tego faktycznie biorą sobie do serca, a ile jest tylko po to, żeby robić dobry PR? Ciężko powiedzieć. 8. Jakie dalsze plany? Czego możemy się spodziewać w najbliszym czasie? Z tych takich bardziej przyziemnych, to po prostu utrzymać się w MPL. To jest plan minimum, który pozwoli mi utrzymać dobre zarobki i zaoszczędzić trochę na przyszłość, jednocześnie pozwalając się w 100% skupić na MTG przez kolejny rok. Plan ambitny to powrót na mistrzostwa świata i jakiś minimalny progres. Niech będzie takie zwykłe jedno oczko wyżej niż ostatnim razem ;). 9. coś od siebie Jeśli chcesz zobaczyć o co chodzi w MTG, nauczyć się grać, lub po prostu masz jakieś pytania, zapraszam Cię na mój stream – https://www.twitch.tv/urlichmtg .Streamuję regularnie we wtorki i czwartki o 18:00, oraz niedziele o 15:00. Ważna uwaga, w najbliższy czwartek (15 sierpnia) gramy turniej Fandom Legends z pulą nagród w wysokości $4000. W związku z tym, aby dostosować się do turnieju, stream jest przełożony na 19:45 (sam event startuje o 20:00, wszystkie gry będę streamowane na moim kanale bez delay'a)! Poczynania Urlicha możecie też śledzić na jego twitchu,facebooku oraz twitterze! INNE INFORMACJE Z FORUM Użytkownik @xshnetzx został zdregradowany z rangi UB Team jak i administratora. Użytkowanik @ Lesbianaplikuje do roli administratora serwera OnlyMirage DO USŁYSZENIA ZA TYDZIEŃ!
  25. 1 punkt
    jawo

    Głosowanie Wrzesień

    Oddane!
  26. 1 punkt
    Dymny

    Pod Ostrzałem

    Grubo
  27. 1 punkt
    Thief

    Głosowanie Wrzesień

    Zrobione
  28. 1 punkt
    DiabeUUUUUUUUU

    Głosowanie Wrzesień

    Oddane!
  29. 1 punkt
    Neshii

    Głosowanie Wrzesień

    Oddane
  30. 1 punkt
    Thief

    Głosowanie Wrzesień

    Oddane
  31. 1 punkt
    MatkaOjca

    Głosowanie Wrzesień

    Poszło
  32. 1 punkt
    DiabeUUUUUUUUU

    Głosowanie Wrzesień

    Poszło
  33. 1 punkt
    jawo

    Głosowanie Wrzesień

    Oddane!
  34. 1 punkt
    Lesbian

    Głosowanie Wrzesień

    Oddane
  35. 1 punkt
    Thief

    Głosowanie Wrzesień

    Done!
  36. 1 punkt
    GreenUp

    Głosowanie Wrzesień

    Zagłosowane!
  37. 1 punkt
    T0Pu

    Głosowanie Wrzesień

    Poszło.
  38. 1 punkt
    jawo

    Głosowanie Wrzesień

    Oddane!
  39. 1 punkt
    Thief

    Głosowanie Wrzesień

    Oddane
  40. 1 punkt
    Thief

    Głosowanie Wrzesień

    Done
  41. 1 punkt
    jawo

    Głosowanie Wrzesień

    Oddane!
  42. 1 punkt
    Kinie

    [Zamknięty]Zimowy CS:GO

    Zimowa atmosfera w CS:GO Grudzień to okres świętowania Bożego Narodzenia. Ten świąteczny klimat można poczuć nawet w Counter Strike Global Offensive! W tym roku nie będą to jedynie kurczaki w sweterkach i światełka, które powtarzają się co roku od kilku lat. UWAŻAJ! Tym razem możesz dostać... śnieżką w głowę! Zamiast tradycyjnej walki zorganizujcie wojnę na śnieżki! Ps... Słyszałam również, że na mapie Militia spadł śnieg! Co wprowadzono? Sezon zimowy: Kurczaki są ubrane w świąteczne sweterki, Gracze mogą zbierać śnieżki we wszystkich trybach oprócz Danger Zone, Wingman i rankingowych. Osoba trafiona śnieżką otrzyma 5 obrażeń! Ładunek wybuchowy został przyozdobiony w specjalny papier okolicznościowy, Powróciły pośmiertne, świąteczne ramki, Na mapie Militia spadł śnieg! Zimowa wersja areny jest dostępna jedynie w trybie Casual oraz DeathMatch. Medal za służbę w 2019 roku: Dodano medale za rok 2019. Za reset poziomów profilu od 1 stycznia będzie można otrzymać nową odznakę. Prezentuje się ona w następujący sposób: Odznaka 10-letniego weterana: Otrzymują go osoby, które posiadają jakąkolwiek z gier serii Counter-Strike od przynajmniej 10 lat. Wygląda ona tak: Inne: Ogroma poprawa wydajności na iGPU Intela oraz kartach graficznych AMD. To wszystkie nowości, które znajdowały się w aktualizacji z dnia 18.12.2018. Jak wam się podobają? Moim zdaniem ta zimowa atmosfera jest cudowna! Szczególnie przypadła mi do gustu bitwa na śnieżki. Do następnego! Kinia;d
  43. 1 punkt
    GreenUp

    Skala znajomości SourceMod

    1/8 - Nie wiesz co to SM. Nie masz szans na admina. 2/8 - Wiesz mniej więcej co to SM, ale nie rozumiesz jeszcze o co w tym chodzi 3/8 - Orientujesz się w sourcemodmenu 4/8 - Umiesz sprawnie korzystać z sourcemodmenu/sourcemodbanmenu oraz sourcemodkickmenu 5/8 - Miałeś/aś wielokrotnie admina, sprawnie korzystasz z sm_admin oraz znasz kilka podstawowych komend 6/8 - Miałeś/aś wielokrotnie admina, umiesz sprawnie korzystać z sm_admin oraz znasz dużo dodatkowych komend 7/8 - Znasz doskonale sm_admin oraz znasz wszystkie podstawowe komendy. Umiesz zmieniać ustawienia serwera za pomocą konsoli. 8/8 - NIgdy się nie mylisz w ocenie gracza. Wiesz co wymagać od siebie jako administratora serwera. Umiesz zmieniać ustawienia serwera za pomocą konsoli.
  44. 1 punkt
    GreenUp

    Regulamin Serwerów CS:GO + Taryfikator

    1. Zasady Ogólne Grając na naszym serwerze automatycznie akceptujesz nasz regulamin. Gracz który wchodzi na serwer podczas bana na innym koncie zostaje permanentnie zbanowany za multikonto. Gracz który dostał vac bana podczas gry na naszych serwerach musi wypowiedzieć się w temacie "vac ban druga szansa" jeżeli tego nie zrobi zostanie permanentnie zbanowany. Na serwerze wymagamy kultury! (Nie obowiązuje na Patus.pro) Nagminne przeklinanie nie jest mile widziane na serwerze. (Nie obowiązuje na Patus.pro) Obrażanie / wyśmiewanie graczy / adminów / Forcegame.pl / religii jest surowo zabronione. Niedozwolone są nicki które: Obrażają graczy / Adminów Zawierają reklamę w nicku Podszywanie się pod innych użytkowników jest zabronione Nadużywanie mikrofonu (krzyki) oraz puszczanie bindów / muzyki jest zabronione. Absolutny zakaz używania skryptów i cheat'ów. Należy wykonywać cele mapy! Wykorzystywanie bugów gry jest zabronione. Skargi odnośnie postępowania adminów proszę kierować na forum serwera! Używanie mikrofonu jest dozwolone od 16 lat lub po mutacji głosu. Cheater'ów zgłaszamy na [email protected], a nie na say bądź przez mikrofon. Prowokowanie graczy i administracji jest zabronione i będzie karane(np. ez,essa etc.)! Zakaz ujawniania danych osobowych innych graczy. Zakaz nagminnego spamowania, obrażania, komentowania Administracji na serwerze bądź na profilu społeczności lub steam Zakaz współpracy z osobą z przeciwnej drużyny.(np nie zabijanie się / info na ts3) Zakaz utrudniania rozgrywki. Zakaz spam'u na [email protected] Zakaz wprowadzania administratora w błąd (kłamstwo etc.). Zakaz reklamowania innych serwerów. 2. Dodatkowe dla SURF+RPG: Zakaz strzelania/obijania/zabijania w/z BuyZon'ie/Mario. Zakaz zabijania zablokowane osoby. Zakaz zabijania na spawnie! Przez 30 sekund, od rozpoczęcia gry. Po 30 sekundach można to zrobić. Zakaz strzelania z tekstur mapy. Zakaz strzelania do innych na pierwszej rampie przez 10 sekund od rozpoczęcia rundy. Zakaz używania granatów takich jak "flash" / Zapalających / Nade Przez 15 sekund, od rozpoczęcia gry na 1 rampie. Zakaz rzucania granatów takich jak smoke / Zapalających / Nade na teleporty. Jak jesteśmy w Jailu to od razu z niego wychodzimy jeżeli jest to możliwe. Zakaz strzelania na Windzie / Windzie wodnej. Zakaz używania przycisków zabijających osby w jail'u / secret'ach. Jeżli na mapie jest bombsite do 0:30 należy zaplantować bombę jeżeli go nie ma wszyscy na 0:30 muszę iść do jail. Zakaz rzucania jakichkolwiek granatów w BuyZone. Kampienie i wszelakie utrudniania w rozgrywce będą karane. 3. Zasady Admina Admin musi znać i przestrzegać Zasady Serwera. Admin musi sprawdzać każde zgłoszenie na [email protected] Admin musi sprawdzać co dzieje się na say'u. Admin musi być bezstronny i nie brać udziału w kłótniach, lecz je rozwiązywać. Admin ma dawać przykład graczom. Admin nie banuje innego admina. Admin musi grać pod jednym nickiem. Każdy admin otrzymuje dwie szanse, gdy je straci admin zostaje odebrany. Admini powinni ze sobą współpracować. Admin nie powinien nadużywać komend admina bez doraźnej potrzeby. Admin nie może wywyższać się, obrażać graczy, faworyzować ich itp. Gdy admin podejrzewa kogoś o cheaty ma obowiązek nagrać demko. W przypadku prośby o unbana admin musi rozpisać demko, a następnie przesłać je do UB Team'u w celu dalszej weryfikacji. 4. Taryfikator Kar Wspomagacze typu wh, aim, autoBH, itp - Ban Permanentny. Obrażanie rodziny graczy / administracji / forcegame.pl - Ban od 3h do 14 dni. Podszywanie się pod Administrację - Ban od 1 do 14 dni. Umyślne puszczanie bindów / muzyki - Mute od miesiąca do perm. Pisanie info lub fake info - Ban od 30 minut do 3 dni. Ujawnianie danych osobowych innych osób - Ban od 1 do 31 dni. Współpracowanie z osobami z przeciwnego teamu (dawanie info / nie zabijanie się etc.) Ban 7 dni. Nadużywanie mikrofonu np. krzyki, nagminne przeklinanie, brak mutacji - Mute od 30 min do 12h. Trollowanie np. rzucanie granatów błyskowych swojej drużynie, blokowanie itp. - Ban od 30 minut do 3 dni. Spam na [email protected], czat ogólny - Gag od 30 minut do 10h Celowa prowokacja graczy, administratorów - Ostrzeżenie -> Ban od 30 minut do 3dni. AFK (away from keyboard) - Kick Nagminne spamowanie, obrażanie, komentowanie Administracji na serwerze bądź na profilu społeczności lub steam podchodzi pod działanie na szkodę serwera oraz sieci - Ban permanentny Nabijanie godzin (używanie +left/+right etc.) - Ban od 2h do 3 dni. Ping powyżej 120 - Kick Obraza graczy, administratorów - Ban od 30 minut do 7 dni. Wprowadzanie administratora w błąd ( kłamstwo itp.) - Ban od 1h do 10h. Niedozwolony nick - Kick Reklamowanie Cheat'ów/innych serwerów - Ban 7 dni do pernament Męczenie Admina o jakąkolwiek decyzję (od tego mamy forum) - Ban od 10 minut do 3h Utrudnianie pracy administracji (Np "Admin wszedł na spect, Admin Cie sprawdza) - Ban 2h Ucieczka przed banem - Kara za poprzednie przewinienie zostaje przedłużona o 1-3 dni Grożenie banem - Ban od 30 minut do 1 dnia. 5. Dodatkowe dla SURF+RPG: Zabijanie w BuyZone / secret'ach / GunRoom- Ban od 30minut do 1 dnia Strzelanie z secret'a z którego inni gracze nie są w stanie cie zobaczyć- Ban 30 minut do 1 dnia Strzelanie z tekstur mapy-Ban od 30 minut do 3 dni Strzelanie na spawnie Przez 30 sekund, od rozpoczęcia gry- Ban 30 minut do 1 dnia Strzelanie do innych na pierwszej rampie przez 10 sekund od rozpoczęcia rundy-Ban 30 minut do 1 dnia Używanie granatów takich jak "flash" / Zapalających / Nade Przez 15 sekund, od rozpoczęcia gry na 1 rampie-Ban 30 minut do 3h Rzucanie granatów takich jak smoke / Zapalających / Nade na teleporty-Ban 30 minut do 3h Strzelanie na Windzie / Windzie wodnej -Ban 30 minut do 3h Używanie przycisków zabijających osby w jail'u / secret'ach-Kick - Ban od 1h do 1 dnia Zbijanie pod schodami jeżli pod nimi jest teleport-kick - Ban 30 minut do 3h Rzucanie jakichkolwiek granatów w BuyZone - Ban 30 minut do 3h 0:30 Jail / bomba - Slay Kara może być dłuższa niż w taryfikatorze. Przewinienia nie znajdujące się w taryfikatorze lub regulaminie podlegają indywidualnej ocenie administratora
  45. 1 punkt
    Kinie

    Wszystko o Counter Strike

    Wszystko o Counter Strike Witajcie! Dzisiaj przychodzę do Was z genezą, ciekawostkami oraz ogólnymi informacjami na temat gry, która jest wszystkim doskonale znana. Mianowicie główną myślą przewodnią tego tematu będzie Counter Strike. Założę się, że większość zgromadzonych tutaj osób przynajmniej kilka razy zagrało w popularnego CS'a, lecz czy kiedykolwiek zastanawialiście się, w jaki sposób on powstał? Jeżeli Twoja odpowiedź brzmi ,,nie", a w tym momencie myślisz nad odpowiedzią na tę pytanie , to jest to idealny temat dla Ciebie! Geneza Wszystkie drogi prowadzą do Quake'a.. Prawdę mówiąc, historia CS-A rozpoczyna się od Quake'a. Przede wszystkim, sama ta gra przyczyniła się do rozwoju pierwszoosobowych strzelanek, do takiego stopnia, jaki możemy dziś zaobserwować. W 1997 roku Minh Le stworzył jedną z popularniejszych modyfikacji o nazwie "Navy Seals". Ukrywał się On tam pod pseudonimem "Gooseman". Te ulepszenie dodawało specjalne animacje przeładowywania broni, realistyczne zarządzanie amunicją, granaty np. błyskowo-hukowe, a także możliwość strzelania „headshotów”. Sam mod miał przypominać operacje antyterrorystyczne. Z łatwością jesteśmy w stanie dostrzec elementy, które znajdują się również w Counter Strike. Podobieństwo jest widoczne również w broniach, które niemalże przypominają te z CS 1.6. Quake z modyfikacją "Navy Seals". → ← Podobieństwo broni Minh Le to jedna z osób, które stworzyły podstawy do Counter Strike. Jednak prawdziwą rzeczą, która zapoczątkowała ideę CS-a jest Action Quake II, czyli stworzony przez Goosemana mod i A-Team do gry Quake II. Gra skupiała się na rozgrywce sieciowej, co na tamten okres było niesamowite i rzadkie. Modyfikacja ta znalazła wielu wielbicieli i cieszyła się sporym zainteresowaniem, jednak Minh Le się nie poddawał, w głowie miał już pomysł na kolejną grę: Counter-Strike'a. Minh Le → Quake II → Counter - Strike Team Twórcom gry zależało na tym, aby oddawała ona jak najbardziej rzeczywisty obraz. Z tego powodu wcielając swój plan w życie wykorzystali jako silnik CS-a Half Life, uznali, iż jest on jednym z nielicznych, który spełnia postawione przez nich warunki, a poza tym sama produkcja oferowała już mnóstwo naprawdę dobrze wyglądających modeli oraz porządnie działających mechanik. Pierwsza publiczna beta zadebiutowała w 1999 roku. Były wtedy dostępne jedynie 4 mapy, 9 broni dla obu drużyn ( znalazło się tam miejsce dla: USP, M4A1, TMP, MP5, AWP, Glocka 18, strzelby M3, G3/SG-1 oraz karabinu maszynowego M249) i jeden tryb zabawy, którym było odbijanie zakładników z rąk terrorystów. Sama modyfikacja okazała się ogromnym sukcesem i szybko uzyskała popularność, której twórcy się nie spodziewali. Gracze z chęcią dostarczali komunikaty o błędach, a nawet sami zaczęli tworzyć mapy. Większość znanych miejsc oraz map to twory społeczności, a nie twórców gry. Z czasem były wprowadzane aktualizacje dodające nowe mapy, tryby oraz zostały naprawiane błędy. Beta do roku 2000 doczekała się aż 16 potężnych patchów. Wypuszczono wtedy również takie mapy jak de_train, de_nuke, będące dziś klasykiem Counter-Strike’a. Nagle po wydaniu bety grą zainteresowało się Valve z Gabem Newellem na czele, dlatego firma zaczęła pomagać w rozwoju tytułu. Produkcja zdobywała coraz większe uznanie ze strony graczy, co nie uciekło uwadze Valve Software. W końcu w 2000 roku firma wykupiła do niej prawa. Zatrudnieni zostali oryginalni twórcy, w tym Minh Le oraz Jess Cliffe. Minh w tym czasie pracował nad własnym pomysłem, którym była druga część CS-a, lecz projekt został odrzucony, gdyż Valve miało swój nieco inny plan.. Mija trochę czasu i dla Counter Strike otwierają się nowe drzwi, ten bowiem wreszcie staje się w pełni samodzielną grą. W tym momencie Half-Life nie jest już potrzebny do działania. Przyszedł wtedy rok 2003, czyli czas na erę pełnej wersji 1.6. Zostały dodane dwie bronie Galil i Famas oraz naprawiono błędy, które doskwierały graczom. Counter Strike cieszył się wielką popularnością. W tamtym czasie rozwinął się również e-sport, odbył się nawet pierwszy turniej CPL w Kolonii. Co dalej z CS'em? Chwilę po tym, jak projekt Counter Strike 2 został odrzucony, Minh Le opuszcza firmę i w 2008 roku przenosi się do Korei Południowej, aby ukończyć swój rozpoczęty projekt. Nadał mu nazwę ..Tactical Intervention", ale niestety był on niewypałem. Od momentu opuszczenia stanowiska pracy przez Minh Le, zaczynają dziać się nietypowe rzeczy. Firma w marcu 2004 wydała dwie wersję znanej nam gry Condition Zero oraz Source - w październiku tego samego roku. Jeszcze jakiś czas po premierze Source miało coraz więcej organizowanych turniejów, a przy okazji pula nagród była w nich większa. Nie ukrywajmy, dłuższe życie gier sieciowych typu CS zawdzięczamy e-sportowi. W pewnym momencie wspaniała era 1.6 zaczęła dobiegać końca wraz ze zniknięciem większych instytucji, które organizowały turnieje, a raczej sponsorów ich wspierających. Scena e-sportowa zaczęła umierać, dlatego był jej potrzebny ratunek. Powrót "złotej ery"? Tym ratunkiem okazał się projekt Counter-Strike: Global Offensive. Zaczął on swój żywot jako port Counter-Strike: Source na konsolę, ale firma dostrzegło jego potencjał i uznała, że to dobry materiał na poszerzenie marki o nową odsłonę! Zamiarem tej produkcji było sprawienie zabawy każdemu, kto w nią zagra. Premiera CS:GO przypadła na 21 sierpnia 2012 roku i z początku wydawało się, że podobnie do Source'a będzie niewypałem, lecz Valve pomimo upadków, nie poddawało się. Słuchali wszystkich zastrzeżeń całej społeczności. Naprawiali każdy najmniejszy błąd, a razem ze wprowadzonymi zmianami pojawiało się coraz więcej użytkowników, a sama firma inwestowała sporą sumę pieniędzy, aby poruszyć scenę e-sportową gry. Kluczowy patch, który był wprowadzony, dodawał skórki dla broni. Okazał się on dla Valve strzałem w dziesiątkę! Ten opcjonalny system mikropłatności bardzo wciągnął graczy, dzięki czemu zaczęli napędzać machinę Gabe’a Newella. Osoby grające profejnoalnie byli zachęceni rozwijającą się sceną Global Offensive. Z tego powodu zaczęli się na niego przesiadać. W ten sposób powoli rozpoczynała się po raz drugi złota era Counter-Strike’a. W Polsce CS:GO stał się popularny w momencie, w którym drużyna Virtus:Pro zgarnęła mistrzostwo na jednym z największych turniejów – EMS One organizowanym w Katowicach. Ciekawostka! Gra sprzedała się w ponad 25 milionach egzemplarzy w ciągu 15 lat, a numery wciąż rosną. Counter-Strike nie przestaje się rozwijać i ponownie staje się potęgą e-sportową. Historia CS'a jest pisana po raz kolejny pomimo tego, że formuła jej rozrywki praktycznie się nie zmieniła. Zobaczymy, co będzie za kolejne 15 lat, ale na ten moment nic nie zapowiada, aby jej przyszłość była pokazana w ciemnych kolorach. Polacy w Counter Strike'u Drużyna Virtus Pro, inaczej "Golden Five" przeszli z pewnością do historii Counter-Strike'a. Świadczą o tym przykładowo ostatnie wypowiedzi wielu zawodników, którzy uznali Filipa "Neo" Kubskiego za najlepszego gracza w historii CS'a. Oryginalny team składał się z takich graczy jak: Wiktor "TaZ" Wojtas, Filip "Neo" Kubski, Jakub "kuben" Gurczyński, Mariusz "loord" Cybulski oraz Łukasz "LUq" Wnęk". Dlaczego ten skład był nazywany "Złotą Piątką"? Powód jest banalny- Polacy delikatnie mówiąc, zdominowali scenę Counter-Strike 1.6 w latach 2006-2008. W tamtym okresie wygrywali jedne z większych turniei Counter-Strike'a, między innymi: World Cyber Games, Intel Extreme Masters I, ESWC oraz wiele innych. W 2010 roku w drużynie nastąpiło wiele zmian. Z zespołu odszedł LUq, który został zastąpiony przez Jarosława "pashę" Jarząbkowskiego. Z kolei w 2013 roku karierę zawodniczą zakończyli zarówno loord, jak i kuben. Był to spory cios dla drużyny. Na ich miejsce, Neo, TaZ i pasha zdecydowali się na nowe osoby, którymi byli Janusza "Snax" Pogorzelski i Pawłeł "byali" Bieliński. Wydarzenie miało miejsce pod koniec 2013 roku, czyli zaledwie kilka miesięcy przed Intel Extreme Masters 2014, który finalnie Polacy wygrali. Początek roku 2016 był dla Polaków wielkim ciosem. Przechodzili oni kryzys. Wystarczy wspomnieć przykładowo o kilkunastu przegranych kolejno meczach w ramach ESL Pro League Season 3, gdzie zajęli ostatnie miejsce. Następny przegrany był mecz branżowy, przy którym spadli do niższej ligi. Virtus Pro z czasem zaczęło się rozpadać. W marcu 2018 Wiktor "TaZ" Wojtas przeszedł do drużyny Team Kinguin. 27 czerwca 2018 ogłoszono, że Janusz "Snax" Pogorzelski odszedł z zespołu i dołączył do zespołu Mousesports, lecz w październiku tego samego roku poinformowano, iż zawodnik znajdzie się w składzie rezerwowym byłej drużyny. W listopadzie 2018 Paweł "byali" Bieliński również opuścił Virtus'ów. Aktualny skład zespołu prezentuje się w następujący sposób: Najbliższy mecz zespołu Virtus Pro możemy obejrzeć 12.12.2018 o godzinie 11 . Drużyna będzie grała na Europe Minor Championship - Katowice 2019: Closed Qualifier. Trzymajcie kciuki! Wiedziałeś o tym, że... W CS 1.6 Na mapie de_train możemy usłyszeć dźwięk szczekającego psa i dźwięk startującego samolotu pod wagonem. Wystarczy wejść pod wagon, aby to usłyszeć. Niestety nie działa to na każdym wagonie. Na mapie de_vegas możemy zaobserwować ducha w oknie nad miejscem, w którym odradzają się CT. Kto wie, może ta mapa skrywa w sobie jakąś tajemnicę, którą chciał nam nakreślić twórca? Da się rozbroić bombę bez charakterystycznego dźwięku! Wystarczy, że przed rozbrojeniem włączysz latarkę i gotowe! W CS:GO Karabin snajperski AWP Dragon Lore został sprzedany za aż 61 tysięcy dolarów! Na mapie inferno na respawnie terrorystów możesz wskoczyć na balkon? Robisz to dzięki podsadzeniu Cię przez kogoś i skaczesz na balkon. Na mapie Cache możesz skanować hangar w wielu miejscach! Polega to na tym, iż strzelamy z AWP w ścianę hangaru, a strzał przebija na zewnątrz i może trafić w przeciwnika. Zakończenie Wszystko, co dobre szybko się kończy. W tym momencie nadchodzi pora zamknięcia na tę chwilę tego tematu. Mam nadzieję, że Ci się on spodobał, oraz że dotrwałeś do końca. Pod tym postem możesz podać propozycję dowolnego tematu, o którym chciałbyś usłyszeć różne informacje lub ciekawostki. Do następnego, hej! Kinia;d
  46. 0 punktów
    MatkaOjca

    Pytanie Tygodnia #17

    Prosił bym o jak najszybszą i bezbolesną śmierć , ponieważ tylko to uratowało by mnie od samotnosci na tej wyspie.
  • Legenda grup

  • ×